東京都立大学 2024 人文社会学部・人文科学研究科
19/40

FFFFaaaaccccuuuullllttttyyyyooooffff HHHHuuuummmmaaaannnniiiittttiiiieeeessssaaaannnnddddSSSSoooocccciiiiaaaallll SSSScccciiiieeeennnncccceeeessss //// GGGGrrrraaaadddduuuuaaaatttteeeeSSSScccchhhhoooooooollll ooooffff HHHHuuuummmmaaaannnniiiittttiiiieeeessss000011118888●●The implicit checking of lexical relation between verbs and obj●●The implicit checking of lexical relation between verbs and obj学士(言語学)、修士(言語学)、博士(言語学)学士(言語学)、修士(言語学)、博士(言語学)学士(言語学)、修士(言語学)、博士(言語学)学士(言語学)、修士(言語学)、博士(言語学)大学院:教員免許(高校専修/英語、中学専修/英語)大学院:教員免許(高校専修/英語、中学専修/英語)大学院:教員免許(高校専修/英語、中学専修/英語)大学院:教員免許(高校専修/英語、中学専修/英語)大学院進学、海外留学、研究機関、外資系企業、出版社、ITIT企業のシステムエンジニア、言語療法士、学習支援コー大学院進学、海外留学、研究機関、外資系企業、出版社、大学院進学、海外留学、研究機関、外資系企業、出版社、大学院進学、海外留学、研究機関、外資系企業、出版社、ITIT企業のシステムエンジニア、言語療法士、学習支援コー企業のシステムエンジニア、言語療法士、学習支援コー企業のシステムエンジニア、言語療法士、学習支援コーディネータ、ライフサイエンス系コーディネータ、通訳などディネータ、ライフサイエンス系コーディネータ、通訳などディネータ、ライフサイエンス系コーディネータ、通訳などディネータ、ライフサイエンス系コーディネータ、通訳など一般職:一般職:NTTNTTコムウェア、一般職:一般職:NTTNTTコムウェア、専門職:国立身体障害者リハビリテーションセンター、言語聴覚士養成課程、教員、初台リハビリテーション病院専門職:国立身体障害者リハビリテーションセンター、言語聴覚士養成課程、教員、初台リハビリテーション病院専門職:国立身体障害者リハビリテーションセンター、言語聴覚士養成課程、教員、初台リハビリテーション病院専門職:国立身体障害者リハビリテーションセンター、言語聴覚士養成課程、教員、初台リハビリテーション病院言語聴覚科、言語聴覚士、等言語聴覚科、言語聴覚士、等言語聴覚科、言語聴覚士、等言語聴覚科、言語聴覚士、等研究職:(独)情報通信研究機構未来研究職:(独)情報通信研究機構未来ITCITC研究センター脳情報プロジェクト研究員、(独)科学技術振興機構バイオサ研究職:(独)情報通信研究機構未来研究職:(独)情報通信研究機構未来ITCITC研究センター脳情報プロジェクト研究員、(独)科学技術振興機構バイオサ研究センター脳情報プロジェクト研究員、(独)科学技術振興機構バイオサ研究センター脳情報プロジェクト研究員、(独)科学技術振興機構バイオサイエンスデータベースセンター研究員、神田外国語大学言語科学研究センター研究員、等イエンスデータベースセンター研究員、神田外国語大学言語科学研究センター研究員、等イエンスデータベースセンター研究員、神田外国語大学言語科学研究センター研究員、等イエンスデータベースセンター研究員、神田外国語大学言語科学研究センター研究員、等コムウェア、Springer-Verlagコムウェア、Springer-Verlag【卒業論文】【卒業論文】【卒業論文】【卒業論文】●日本語オノマトペの理解過程に関する脳波研究●日本語オノマトペの理解過程に関する脳波研究●日本語オノマトペの理解過程に関する脳波研究●日本語オノマトペの理解過程に関する脳波研究●リーディングスパン課題の遅延聴覚フィードバックへの干渉効果に基づく発話制御機構の考察●リーディングスパン課題の遅延聴覚フィードバックへの干渉効果に基づく発話制御機構の考察●リーディングスパン課題の遅延聴覚フィードバックへの干渉効果に基づく発話制御機構の考察●リーディングスパン課題の遅延聴覚フィードバックへの干渉効果に基づく発話制御機構の考察●日本語と韓国語の処格と与格の助詞の意味比較●日本語と韓国語の処格と与格の助詞の意味比較●日本語と韓国語の処格と与格の助詞の意味比較●日本語と韓国語の処格と与格の助詞の意味比較【修士論文】【修士論文】【修士論文】【修士論文】●●The effect of speech motor command on lexical processes in word ●●The effect of speech motor command on lexical processes in word ●●Effect of transcranial direct current stimulation to language-re●●Effect of transcranial direct current stimulation to language-reThe effect of speech motor command on lexical processes in word productionThe effect of speech motor command on lexical processes in word productionproductionproductionEffect of transcranial direct current stimulation to language-related regions on speech fluency under delayed Effect of transcranial direct current stimulation to language-related regions on speech fluency under delayed lated regions on speech fluency under delayed lated regions on speech fluency under delayed auditory feedbackauditory feedbackauditory feedbackauditory feedbackThe implicit checking of lexical relation between verbs and objects in the processing of case information: An ERP The implicit checking of lexical relation between verbs and objects in the processing of case information: An ERP ects in the processing of case information: An ERP ects in the processing of case information: An ERP studystudystudystudy【博士論文】【博士論文】【博士論文】【博士論文】●●Effects of grammatical and semantic categories on lexical proces●●Effects of grammatical and semantic categories on lexical procesEffects of grammatical and semantic categories on lexical processing of single words: Behavioral and Effects of grammatical and semantic categories on lexical processing of single words: Behavioral and sing of single words: Behavioral and sing of single words: Behavioral and electrophysiological Investigationelectrophysiological Investigationelectrophysiological Investigationelectrophysiological InvestigationAn event-related brain potential study of English morphosyntactic processing in Japanese learners of English●●An event-related brain potential study of English morphosyntact●●An event-related brain potential study of English morphosyntactAn event-related brain potential study of English morphosyntactic processing in Japanese learners of Englishic processing in Japanese learners of Englishic processing in Japanese learners of English●●The logical problem of loanword adaptation and hidden phonology●●The logical problem of loanword adaptation and hidden phonologyThe logical problem of loanword adaptation and hidden phonologyThe logical problem of loanword adaptation and hidden phonologySpringer-Verlag、桐原書店、大修館書店、等Springer-Verlag、桐原書店、大修館書店、等、桐原書店、大修館書店、等、桐原書店、大修館書店、等教室(研究室)の教室(研究室)のHPHPアドレス教室(研究室)の教室(研究室)のHPHPアドレスアドレス 〉〉〉〉 http://www.comp.tmu.ac.jp/gengokagaku/アドレス 〉〉〉〉 http://www.comp.tmu.ac.jp/gengokagaku/http://www.comp.tmu.ac.jp/gengokagaku/http://www.comp.tmu.ac.jp/gengokagaku/各資格には必要科目 ( (例:教員免許は教職科目)の単位取得が必要です。各資格には必要科目各資格には必要科目各資格には必要科目 ( (例:教員免許は教職科目)の単位取得が必要です。例:教員免許は教職科目)の単位取得が必要です。例:教員免許は教職科目)の単位取得が必要です。言言言言語語語語科科科科学学学学Language SciencesLanguage SciencesLanguage SciencesLanguage Sciences○取得できる学位・資格○取得できる学位・資格○取得できる学位・資格○取得できる学位・資格○近年の卒業生の進路・就職先(一部)○近年の卒業生の進路・就職先(一部)○近年の卒業生の進路・就職先(一部)○近年の卒業生の進路・就職先(一部)○近年の学位論文一覧(一部)○近年の学位論文一覧(一部)○近年の学位論文一覧(一部)○近年の学位論文一覧(一部)

元のページ  ../index.html#19

このブックを見る